.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عوارض شهرداری رشت هزینه پشت میزها

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر رشت گفت: عوارض‌های مردمی که شهرداری رشت دریافت می‌کند هزینه پشت میزها می‌شود بدون اینکه نظارتی صورت گیرد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، موسی ناصح در جلسه شورای اسلامی شهر رشت از وضعیت روند اجرای پروژه‌های شهر رشت ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت: حوزه معاونت عمرانی شهرداری معلق است.
وی با بیان اینکه مجموعه کار عمرانی شهرداری رشت خمیر نانی را می‌ماند که چندین بار چنگ خورده است، افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های شهر رشت عقب مانده و برخی نرمال بوده و تعدادی نیز قابل اجرا نیست.
عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه زمانی شعار سر می‌دادیم که شهرداری رشت قهرمان اجرای پروژه‌هاست، تصریح کرد: اکنون معاون عمران شهرداری رشت به عنوان معاون برنامه‌ریزی و حمل و نقل شهرداری منصوب شده و در چنین شرایطی که وضعیت رشت مناسب نیست شهردار چنین ابلاغی را به وی داده است.
وی، برخی از پروژه‌های شهر رشت را قابل تفهیم ندانست و اذعان داشت: با توجه به بودجه ناچیزی که وجود دارد می‌خواهند کار کنند.
ناصح به پروژه‌های کنده‌کاری شده در رشت اشاره کرد و افزود: در بازدیدهایی که از پروژه‌های عمرانی رشت به عمل آمد به چاله‌ای بزرگ در منطقه دانای علی رشت برخوردیم که نمی‌دانیم مقصر ایجاد این چاله ما هستیم و یا مسئولان هستند.
وی با بیان اینکه باید اذان بی‌موقع سر دهیم تا کسی به فریاد رشت برسد، ابراز داشت: گفته‌ها و ناگفته‌هایی در زمینه عملکرد شهرداری رشت وجود دارد ولی گوش‌هایی که باید این گفته‌ها را بشنود ضعیف است.
رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: رشت به شهر یتیمی تبدیل شده که کسی به فکر آن نیست و به نظر می‌رسد که افراد بیشتر به فکر منافع خود هستند تا توسعه و آبادانی شهر رشت.
وی با انتقاد از وضعیت سنگفرش خیابان شیک رشت بیان داشت: با ایجاد نوع این سنگفرش‌ها به نظر می‌رسد عوارضی که شهرداری رشت از مردم می‌گیرد صرف هزینه پشت میزها می‌شود بدون اینکه نظارتی در این زمینه صورت گیرد.
ناصح با تاکید بر اینکه مجموعه شورای شهر رشت باید در این راستا نظارت داشته باشند، تصریح کرد: نظارت باید صورت گیرد تا عوارض‌ها درست هزینه شود که درست هزینه کردن، خود نوعی جهاد اقتصادی است.
وی نظارت بر نحوه هزینه‌کرد عوارض شهرداری رشت را جزو برنامه‌های کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر رشت عنوان کرد و افزود: در این کمیسیون به صورت جدی به موضوع عوارض پرداخته می‌شود.
ادامه این جلسه به صورت غیرعلنی برگزار شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.